יום ראשון, 23 בנובמבר 2008


משה פייגלין

רשימה הארצית

 

המסר העיקרי שצריך להעביר הוא ש: "חייבים פייגלין בכנסת!"

למה?

בגלל החינוך היהודי, בגלל שרק הוא יטפל במרדנות של ערביי ישראל, בגלל שהליכוד הולך וגולש שמאלה עוד ועוד... בקיצור "חייבים פייגלין בכנסת!"

 

ש:פייגלין הוא גוף זר בליכוד.  הוא לא ליכודניק אמיתי, אלא איחוד לאומי.

ת: א. "חייבים פייגלין בכנסת!" מה?! רק עוזי דיין יכול להיות בכנסת. אנחנו רוצים ליכוד גדול! לכולם יש מקום, רק לפייגלין אין מקום?!

ת: ב. כל אלו שאמרו את זה עד היום נמצאים כבר בקדימה.

ת: ג. פייגלין כבר 10 שנים בליכוד ופקד כבר אלפי אנשים, מי יותר ליכודניק ממנו?!

ת: ד. מצע הליכוד מדבר על ארץ ישראל השלמה התיישבות ביש"ע וחינוך יהודי. ההבדל האמיתי בין האיחוד הלאומי והליכוד אינו בדעות הפוליטיות. משאל המתפקדים הראה שרוב מתפקדי הליכוד הם ימניים מאוד.  ההבדל הוא  בכך שלליכוד יש אחריות לאומית, בעוד שהאיחוד הלאומי נתפס כמפלגה סקטוריאלית.  החידוש של פייגלין הוא שגם אנשים שומרי תורה ומצוות יכולים וחייבים לקחת אחריות על כלל המדינה.

 

ש: אם פייגלין יגיע גבוה, הליכוד יפסיד מנדטים.

ת: א. להיפך. בשביל שהליכוד לא יפסיד מנדטים "חייבים פייגלין בכנסת!". המציאות מוכיחה שבכל פעם שהליכוד הלך שמאלה הוא הפסיד  בבחירות.  אם פייגלין יהיה משמעותי בליכוד, הציבור יבין שהליכוד מתכוון להיות אלטרנטיבה אמיתית לדרך השמאל.  הציבור שמאוכזב מהמבוי הסתום של דרך השמאל, ירגיש את התקווה החדשה  ויצביע  לליכוד בהמוניו.

ת: ב. לפי כל הסקרים שבידינו פייגלין מוסיף לליכוד מנדטים!!! ואם הוא יוצא המנדטים הולכים לש"ס, לאיחוד ולליברמן.

 

ש: מי זה פייגלין, ומה הוא עשה בחיים שלו?

ת: פייגלין  הקים את "זו ארצנו",  התנועה שהביאה לידי ביטוי את המחאה עממית הכי גדולה במדינת ישראל והיוותה איום רציני על הסכמי אוסלו. הוא איש עשייה, בעל חזון ואיש אמת, הוא רואה את המציאות נכוחה לטווח ארוך, התארגן והקים אתמנהיגות יהודית כדי להיות מוכן לרגעי המשבר בהם אנחנו נמצאים,  כפי שאפשר לראות בספריו ובמאמריו  הרבים שמתפרסמים מידי שבוע במקור ראשון וגם בNRG.

·         נאבק נגד הסכמי אוסלו – הקים את תנועת "זו ארצנו" שסחפה אחריה עשרות אלפי אנשים בהפגנות הכי גדולות מאז קום המדינה.

·         24%  ממתפקדי הליכוד בחרו בו לראשות התנועה בבחירות האחרונות.

·         משה הוציא לאור 2 ספרים שהתפרסמו בשלוש שפות.

·         קצין במילואים-סרן בקרבי.

 

ש: משה רוצה מדינת הלכה וכפייה דתית ואני לא רוצה את זה.

ת: לא, להיפך! משה נגד  כפייה דתית. אין לו עניין או יומרה להיכנס לחיים הפרטיים של האזרחים. משה בא כדי להפוך את המצב בו יש כפייה אנטי יהודית בפרהסיה של המדינה,  במערכת המשפט שלה, ובערכי המוסר הציבוריים. משה נגד חוקים דתיים, ובעד ביטול המפלגות הדתיות.

 

ש: לפייגלין אין ניסיון וראינו כבר מה קורה כשאנשים בלי ניסיון מנהלים את המדינה.

ת: הכישלון במלחמת לבנון השנייה לא נבע מחוסר ניסיון.  אולמרט היה בעל ניסיון פוליטי ארוך. ברק שנסוג מלבנון וגרם לבעיות היה בעל ניסיון רב. הכישלון נבע מכך שהכיוון של הממשלה, הקונספציה שלה, היתה לא נכונה. פייגלין  לעומתם, יודע מה הכיוון הנכון, שזה הכי חשוב. בעניינים מקצועיים הוא יודע להיעזר במומחים לדבר.

 

ש:אני ממש מסכים עם הדעות שלו אבל זה לא ריאלי ולא פרקטי. במציאות צריך להיות חכם ולא רק צודק.

ת: כל המהפכות בהיסטוריה נראו בהתחלה כלא מציאותיות, אבל התגשמו ע"י מסירות ודבקות במטרה.   בחיים, מסתבר  ברוב המקרים, שדווקא הצודק הוא החכם, ו"הפרקטי" רק גרם למצב יותר גרוע- ראה את הסכם אוסלו ה"פרקטי", וכל מה שנגרר ממנו. לפי כל הסקרים האחרונים משה נכנס לכנסת. מה שאנחנו צריכים ממך זה לעזור לנו לקדם אותו בתוך הרשימה. יש לו בסיס כוח מאוד חזק בליכוד.

 

ש: אני מסכים עם פייגלין אבל אני אוהב את ביבי, וחושב שהוא יצליח להוציא את המדינה מהבוץ. ביבי לא רוצה את פייגלין, אסור לפגוע במנהיג...

 ת: ביבי חייב וצריך רשימה חזקה, גם ביבי מבין שפייגלין חשוב לליכוד. וזאת אחרי ש24% מחברי הליכוד בחרו בפייגלין.

 

 

 

 

נקודות כלליות:

- אנחנו לא רבים עם ביבי.

- להיות חיוביים.

- אנחנו מקבלים את ביבי כראש התנועה ורוצים לחזק אותו מימין.

- לליכוד יש 30 מנדטים. אתה מסכים של פייגלין יש מקום בתוך ה-30 האלה. מי יהיו ה30 האלה?  
  כולם "עוזי דיינים" ו"דן מרידורים"?

 

אין תגובות: