יום ראשון, 23 בנובמבר 2008

שגיב אסולין 

רשימה הארצית

 

מיהו שגיב אסולין ומה ההכשרה שלו?

 

שגיב בן 30, נשוי תושב אשקלון , נולד וגדל בדימונה. הוא קצין  בצה"ל , שירת בגולני.

 יש לו שלושה תארים אקדמיים: תואר ראשון במשפטים, תואר ראשון  בפוליטיקה וממשל ותואר שני במנהל ציבורי.

הוא שימש כיו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית במשך שתי קדנציות ונאבק על הורדת שכר הלימוד האקדמי, כיהן  כיו"ר מתנדבי מד"א בדרום ונבחר לרשימת הליכוד לכנסת הקודמת.  בבחירות אלו הוא מתמודד על משבצת הצעירים של הליכוד.

 

 האם הוא שייך למנהיגות יהודית?

שגיב אסולין קשור למנהיגות יהודית  שנים רבות (מ 2004 ), עוד מתקופת היותו יו"ר התאחדות הסטודנטים.  שגיב בחר להצטרף למחנה האמוני בליכוד, על אף שהיו לו אפשרויות  אחרות להתקדמות בתנועה, בגלל האמונה שלו ברעיונותיו ובאנשים המובילים אותו. הוא כבר הופיע כמזוהה  עם מחנה פייגלין בליכוד ובכלי תקשורת רבים.  הוא ראש מטה פייגלין בדרום, והיה שותף לפעילות במטה נגד ההתנתקות במשאל המתפקדים.

 

האם אפשר לסמוך עליו  שלא ישנה את הדעות שלו?

 שגיב עקבי מאוד בדעותיו, והיה מזוהה עם מחנה פייגלין ועם הדעות שלו גם כאשר הותקף על כך מכל עבר.

 

מה הוא עשה בזמן ההתנתקות?

 שגיב נאבק בהתנתקות בכל הדרכים. ופעל במטה נגד ההתנתקות  במשאל המתפקדים.

 בזמן ההתנתקות עבר לגור בגוש קטיף. למעשה, שגיב היה האדם האחרון שפונה מבית הכנסת בנווה דקלים. 

 

האם הוא דתי?

שגיב הוא אדם מסורתי .

 

איך בכלל נבחר המועמד הצעיר?

 המועמד הצעיר נבחר על ידי המתפקדים בכל הארץ, בדומה לנבחרים ברשימה הארצית.

 נכון שבגלל  הגבלת הגיל  ניתן להסתפק במספר מצביעים קטן יותר מזה של מועמד ברשימה הארצית, אולם בגלל הגודל והפריסה הרחבה של מאגר המצביעים, ההתמודדות במשבצת זו קשה וכל קול חשוב.

 

מה הסיכויים שלו להצליח?

 לשגיב סיכוי טוב מאוד להצליח.  למעשה  הוא כבר נבחר במשבצת הצעירים  בבחירות הקודמות, אולם הוא לא נכנס לכנסת, עקב מספר המנדטים הנמוך שקיבל הליכוד.

 תמיכת הציבור האמוני בשגיב, בנוסף לתמיכה של חלקים נוספים בליכוד,  מגדילה מאוד את הסיכוי שלציבור  האמוני יהיה נציג צעיר בכנסת הבאה.

 

מהם תחומי העניין שלו?

 שגיב מתעניין בחינוך, ובקידום הדור הצעיר  להתעניינות בפוליטיקה ובמאבק שלהם  בתופעות השליליות הכרוכות בחיים הפוליטיים  בימינו כגון שחיתות ואופורטוניזם.  הוא יפעל לחיבור הדור הצעיר לפעילות ערכית, אמונית ואידיאולוגית כדי להחזיר את האמון למערכת הפוליטית ולמוסדות המדינה.

 

 האם ואיך הוא יקדם את הליכוד?

שגיב כאדם צעיר, עם חיבור חזק לשטח, יכול להוות מודל לחיקוי לצעירים ערכיים ואידיאולוגים.  בחירתו תיתן תקווה ואמון ביכולת של הצעירים להשפיע . דבר שיגרום להצטרפות  לליכוד של דור חדש ואופטימי  בעל ערכים ומוכנות לפעילות ציבורית, מה שיבטיח את יצירתו של דור  המשך ערכי ואכפתי בליכוד.

 

אין תגובות: